GRY

wtorek, 19 lutego 2013

Jak prawidłowo przekłuć pępek

Dziś post o przekłuciu pępka. Na początku chciałam was troszeczkę postraszy żeby nie był on przebijany gdzieś przez koleżankę byle czym ponieważ wiąże się do z naprawdę nieprzyjemnymi komplikacjami. Często się spotyka z przekłuciami robionymi bardzo płytko, na złych kolczykach. W świeże przekłucie można włożyć jedynie kolczyk tytanowy, który jest wysterylizowany i znajduje się w specjalnym opakowaniu. Jeśli uważacie że kolczyk zamoczony w spirytusie czy wodzie utlenionej jest prawidłowo zdezynfekowany to bardzo się mylicie. Jak już wspominałam w jednym poście ogólnie mówiącym o piercingu najważniejsze jest by był on wykonany przez profesjonalistę. W początkowym okresie piercingu należy pokrywać go jałowym kompresem i unikać obcisłych ubrań które uciskały by miejsce przekłucia. Gojenie powinno trwać od 6 do 12 tygodni. Musicie również pamiętać by w ciągu dnia lekko poruszać noszonym kolczykiem. Sama już spotkałam się kilkakrotnie z przypadkami gdy komuś kolczyk po prostu wrósł się w pępek i skończyło się to niestety operacją. W razie zauważenia jakichkolwiek powikłań należy natychmiast skontaktować się z lekarzem dermatologiem. Częstym błędem przy przekłuciu pępka jest też to że jest to zrobione krzywo. Gdy przed przekłuciem jest robione zaznaczenie, to osoba u której będzie robione przekłucie musi być w pozycji stojącej. Mam nadzieję że trochę wam tą sprawę objaśniłam. Na zakończenie zapraszam to wysłuchania piosenki. 
       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz