GRY

piątek, 5 lipca 2013

wakacje

No nie wierzę! W końcu wzięłam się do roboty i przypomniałam sobie o moim blogu. Jak zwykle dodam trochę muzyki ale najpierw chciałam wam opowiedzieć co nieco o swoich wakacjach. Popadłam w stan wegetatywny! Cały dzień spędzam albo w łóżku, albo z książką ewentualnie oglądam jakieś filmy. Niedługo nie będę mogła wyjść na dwór bo światło słoneczne mnie zabije! Wiem że przez te dwa miesiące powinno się jak najczęściej spacerować, spotykać z przyjaciółmi, chodzić na rower rolki, nie wiem ku*** sanki! Może to ostatnie niezupełnie ale wiecie o co chodzi... Straciłam niestety do wszystkiego chęci. Spotykać też nie mam się z kim więc jak na razie nic się nie zmieni. Podawajcie więc nazwy filmów i polecajcie książki! Trochę wam ponudziłam więc teraz obiecana muzyka. 



I na koniec coś dla pocieszenia wy moje smutasy! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz