GRY

sobota, 24 sierpnia 2013

Chudość, piękność, zajebistość

Pora na zmiany. Mam dość swojego życia, swojego ciała. Nienawidzę samej siebie. Kończą się wakacje a wraz z nimi mój styl życia. Dietę którą stosowałam chuj strzelił, przestałam ćwiczyć. Czuję jak tyję. Próbowałam się nawet zmusić do wymiotów ale nie dałam rady. Z każdym przełykanym kęsem mam wyrzuty sumienia. Pora z tym skończyć. W szkole też pora na zmiany. Będę się pilnie uczyć i dam z siebie wszystko. Chcę dążyć do perfekcji.


Dziewczyna na zdjęciu to Felice Fawn. Piękna nie? Jest to dla mnie ideał kobiety. Wiem że nigdy jej nie dorównam urodą, ale chciałabym chociaż być tak szczupła. Mam nadzieję że niedługo będę mogła spojrzeć w lustro z uśmiechem. Jestem w trakcie opracowywania swojej diety, jutro i pojutrze daruję sobie całkowicie jedzenie. Będę pić tylko wodę i kawę bez cukru. Następne posty będą przeznaczone na opisywanie rezultatów mojego odchudzania. Życzcie mi powodzenia. 

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie ta dziewczyna jest za chuda!!
    Ale jeśli chcesz trochę schudnąć to trzymam kciuki! i życzę powodzenia!! Tylko uważaj na siebie?!! OK??!!;)

    OdpowiedzUsuń