GRY

niedziela, 11 sierpnia 2013

To moja bajka, a ty z niej wypierdalaj!



Zamiast popularności... zadbaj o szacunek dziwko! 
Mój chłopak wziął 5 zł i powiedział że idzie na dziwki. Nie było go u ciebie? 
Ile mam ci zapłacić by zobaczyć jak się szmacisz? 
 Nie... to nie dla tego że jesteś brzydki. Po prostu nie lubię facetów w wydaniu męskiej dziwki. 
Świata poza tobą nie widzę... więc weź się odsuń. 
Poczekam aż zatęsknisz... wtedy powiem ci spierdalaj! 
Jeżeli nie akceptujesz mnie podczas moich głupich przypałów, to oznacza że nie jesteś mnie wart. 
Dziękuję tym którzy są, będą i byli. Pierdolę tych którzy się odwrócili. 
♥  Pamiętaj że szpilki podniosą twój wzrost, ale nigdy nie podniosą twojego ilorazu inteligencji. 
 Przepraszam, ale nie słucham opinii ludzi którzy mieli w ustach więcej chujów niż ja frytek. 
Dziwką się urodziłaś to księżniczką nie zdechniesz. 
Lans jest w tedy gdy mnie masz  w znajomych dziwko! 
Morda w ziemię i kiełkuj szmato. 
♥ Ze szmaty jedwabiu nie zrobisz...

4 komentarze:

  1. wow, aż sobie to skopiowałam i zapisałam :D
    Czekam na kolejne i obejrzę poprzednie ;3
    Blog Mega !!
    ustaw funkcję obserwatorów :)
    zaczarowanalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog:) az obejrzę inne wpisy:)
    pozdrawiam
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za miłe komentarze, to wiele dla mnie znaczy i bardzo motywuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe... to mnie rozbawiło^^ Fajne! :)

    OdpowiedzUsuń