GRY

wtorek, 27 sierpnia 2013

Wypadające włosy na diecie

Podejrzewam że sporo kobiet na diecie odchudzającej ma problem z wypadaniem włosów. Nie dostarczanie swojemu organizmowi odpowiedniej ilości potrzebnych składników odżywczych odbija się często na naszych włosach. Zazwyczaj wtedy sięgamy po tabletki witaminowe. Mi szczególnie pomaga suplement diety "Vitapil". Zapobiega on "wypadaniu, łamliwości i rozdwajaniu włosów, przywraca gęstość i połysk". Ja za pudełko tych tabletek zapłaciłam 18,50. Pudełko tabletek w tej cenie starcza na miesiąc kuracji (30 tabletek powlekanych). 


Stosowałam wiele produktów przeciw wypadaniu włosów, jednak dla mi najlepiej pomagają te tabletki. Jeśli jednak chcecie pozbyć się swojego problemu w inny sposób są również sposoby domowe. 

Maseczka z żółtka i nafty 
Taką maseczkę przygotowujemy z paru kropli nafty, żółtka i oleju. Nakłada się ją na skórę głowy i włosy godzinę przed myciem głowy. Dla cienkich, blond włosów taka maseczka jest jednak nie wskazana. Jest ona za ciężka, w otwarte łuski wnikają drobinki ciężkiej maseczki i obciążają nadmiernie włosy. 

Pielęgnacja: Uwaga na prostownicę 
Unikaj zbyt częstego rozjaśniania lub farbowania włosów oraz codziennego prostowania prostownicą. Takie zabiegi osłabiają nasze włosy. 


2 komentarze: