GRY

niedziela, 11 sierpnia 2013

Fuck it all

Zapytałeś czy mi cię brakuje. Wybacz chłopcze, dla mnie nie ma czegoś takiego jak uczucia. 
Którego dnia będziesz chciał mnie z powrotem ale ja nie będę chciała wrócić. 
Uwielbiam te kurwiska które wiedzą o mnie więcej niż ja sama. 
Wyjebane mam na to, kto co za plecami gada. Masz mi coś do powiedzenia? W cztery oczy sprawę załatw! 
Przepraszasz? Hm, to ja cię kurwa zabije, a nad twoim grobem szepnę "przepraszam". Wybaczysz?! 
Ja nie jestem chamska, po prostu nie lubię być sztucznie miła dla osób, za którymi specjalnie nie przepadam. 
Kup sobie mózg dziewczyno, potem kolejny błyszczyk.
A gdy chcę się pośmiać, patrzę na wasze gęby i słucham waszych nędznych słów. 
Nie jestem idealna. Lubię przeklinać, chodzić zakazanymi drogami, za dużo wypić i kochać skurwieli lubię. 
Nie będę z tobą rywalizować bo rozpierdalam cię na starcie! 
 Będę księżniczką, jeśli wcześniej się nie wkurwię i wyląduję gdzieś na mieście w jakimś klubie z kimś kto również lubi pić... 
W życiu jestem poniżana, wyzywana, obrażana, zagubiona... ale kiedy mam orgazm... mam na to wyjebane. 
Przepraszam, że nie potrafię być jak każda. 
Nikt na tym świecie nie ma takiego sexownego głosu jak ja, gdy mówię "spierdalaj". 
Twierdzisz, ze to co mówię jest chamskie? Ciesz się że nie słyszysz tego co myślę. 



2 komentarze: