GRY

środa, 7 sierpnia 2013

Opisy i teksty o miłości

♥ 
Najbardziej lubię patrzeć Ci w oczy i uśmiechać się do Ciebie, wtedy kiedy Ty uśmiechasz się do mnie i Twoje oczy wpatrują się w moje. 
A gdy Cię nie ma przy mnie, to i tak czuję Twoją obecność. Jesteś w każdej chwili, w moim serduszku. 
Nikt mi nie dał tyle szczęścia co Ty. Wypełniasz moje marzenia i sny. Ty uśmiechem rozgrzewasz mnie w zimę. Niechaj nasz miłość nigdy nie zginie.
Kobieta jest najsłabsza gdy kocha, a najsilniejsza, gdy jest kochana. 
Jesteś moją osobistą definicją szczęścia. 
Nie chcę od Ciebie wiele. Nie chcę, żebyś wciąż trzymał mnie w ramionach, nie przestawał całować moich ust, włosów i głowy. Nie potrzebuję żebyś z każdym krokiem wyznawał mi uczucia, byś zapomniał jak oddychać patrząc na mnie, czuwał przy mnie kiedy zamknę oczy znużona snem. Chcę tylko móc powiedzieć Ci wszystko, wyszeptać do Twojego ucha te paranoje rodzące się w mojej głowie i wiedzieć, że choć znów myślę jak dziecko, jestem w Twoich oczach tą samą dziewczyną, którą byłam przed momentem. Chcę wiedzieć, że mimo wszystko będziesz szedł ze mną przez piekło, trzymając mnie za rękę. Żeby twój uśmiech był lekarstwem na moje lęki i żebyś wszystko mnie kochał, to tak za pamięci.
Miłość jest jak książka-wszyscy widzą okładkę, ale tylko niektórzy poznali wnętrze. 
Tak wiele chcę Ci powiedzieć... Usiądź wygodnie i posłuchaj. Mam tyle marzeń i nadziei, które pragnę z Tobą dzielić. 
Jesteś dla mnie największą wartością, nie potrzebuję nic, poza Twoją miłością. 
Jest jedna rzecz która sprawia, że każdego dnia gdy otwieram oczy odnajduję w sobie siłę, aby stawić czoła wyzwaniom, które mni czekają. Tą rzeczą jest miłość do Ciebie.
Gdy jesteś obok mnie tak szybko wali mi serce... wciąż mam ochotę się uśmiechać i się do Ciebie przytulać. 
To Ty pokazałeś mi jak życie jest wspaniałe.
Nie wiesz jak zachowuję się gdy tak ogromnie za Tobą tęsknię. Potrzebują Twoich słów wymyślam sobie je w głowie i otulam się do snu.
Wtedy zrozumiała jak to jest, kiedy jedno spojrzenie może zmienić życie. Zakochała si w jego uśmiechniętych oczach. Zrozumiała, że to ten jedyny. Że to właśnie na niego czekała
Wystarczy że na mnie patrzysz. To już doprowadza mnie do takiego stanu, że cały świat poza Tobą nie istnieje. 
Nie potrzebuję słów, wystarczy dotyk Twoich ust. 
Jedyne czego pragnę to móc codziennie zasypiać w Twoich ramionach i budzić się widząc Twoją uśmiechniętą twarz. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz