GRY

piątek, 9 sierpnia 2013

Opisy i teksty o miłości nieszczęśliwej

Nie pozwól, by Twoje życie straciło sens, przez osobę, która po prostu nie była Ciebie warta.
Pozwolę Ci odejść. Pozwolę. Ale najpierw patrząc mi prosto w oczy, wykrzycz, że nic nie znaczę. Wykrzycz, że nawet to kiedy wtulałam się w twój dwudniowy zarost było nieporozumieniem. Pozwolę Ci odejść. Pozwolę. Jeżeli mi udowodnisz że postępujesz zgodnie z sercem. Że nie stawiasz się mu na przeciw, ze względu na swoją chorą dumę, Tym samym odbierając mi szanse na szczęście. 
Najwięcej smutku wylewamy w poduszkę przed snem.
A ona w ciemną noc, dławiąc się łzami dalej go kochała. 
Teraz jedyne co mi pozostało to udawać, że wszystko jest ok, że Twoje imię nie wywołuje u mnie dreszczy, że na Twój widok moje serce nie przyśpiesza. 
Wiesz kiedy świat jest wredny? Wtedy, gdy on jest blisko, a nie mogę uchwycić go wzrokiem. Gdy jest blisko, ale nie ze mną, nie przy mnie. 
Dla mnie to jest wielka miłość, a dla niego kilka zwykłych z życia chwil. 
Po długich tygodniach pozbierałeś się, ale wiesz, że nadejdzie taki dzień, kiedy znowu ją zobaczysz i w sekundzie rozsypiesz się na kawałki. 
Nie widziałam Cię już od miesiąca. 
I nic. Jestem może bledsza,
Trochę śpiąca, trochę bardziej milcząca,
Lecz widać można żyć bez powietrza. 
Jestem jeszcze zakochana resztkami bezsensownej miłości i jest mi tak cholernie smutno teraz, że chcę to komuś powiedzieć. To musi być ktoś zupełnie obcy, kto nie może mnie zranić. 

Zegnaj na zawsze, zapomnij co było, przepraszam za kłopot, dziękuję za miłość. 

Funkcjonuję. To dobre słowo na obecny stan rzeczy. Chodzę, mówię i oddycham, czasem nawet się uśmiechnę.

Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby, kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz wiedział, że ona nigdy nie będzie TWOJA. 

Mądra dziewczyna całuje, ale się nie zakochuje. Słucha, ale nie wierzy. Odchodzi, zanim zostanie porzucona.

Gdy zapytałeś co u mnie słychać odpowiedziałam że wszystko jest w największym porządku... Ale tak na prawdę umierałam z tęsknoty do Ciebie i przeżywałam na nowo wszystkie chwile spędzone z Tobą, które niestety już nigdy się nie powtórzą. 


2 komentarze:

  1. Śliczne opisy, takie głębokie *-* a co do obrazków, trochę za straszne dla mnie, ale opisy śliczne, dodaj kiedyś jeszcze trochę :> zapraszam do mnie huug-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za miły komentarz na moim blogu;)
    Co do tekstów powyżej są naprawdę dobre!!
    Widać, że wiesz co piszesz!! i brawo dla Cb!!;)

    OdpowiedzUsuń