GRY

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Nie! Nie chcę doprowadzić się do anoreksji

Za każdym razem gdy moja rodzina zauważa że mniej jem i ewidentnie się odchudzam ma wrażenie że doprowadzam się do anoreksji. Czy zrucenie kilka kilogramów tylko po to by czuć się lepiej to coś złego? Nie chcę doprowadzić się do takiego stanu by wyglądać jak szkielet. Nie mam zamiaru odchudzać się by umrzeć. Bo ja chcę żyć. Chcę żyć z poczuciem że jestem piękna. Chcę również zacząć się uczyć i dostać się do wymarzonej szkoły. Mam plany i ambicje więc jak mogę chcieć umierać? Ludzie są na tym punkcie przewrażliwieni... Jem tyle ile chce i niczego nie ukrywam. Chcę się nauczyć kontrolować swoje życie. Wiem że nie istnieje coś takiego jak perfekcja, ale chcę dążyć do tego by być perfekcyjną dla samej siebie. Dam z siebie wszystko i w szkole i w dążeniu do mojej wymarzonej figury.




1 komentarz: