GRY

piątek, 16 sierpnia 2013

Moja dieta i ćwiczenia

W dzisiejszym poście pokrótce opiszę wam moją dietę i plan ćwiczeń. W tej chwili ważę 49 kg przy wzroście 166 cm. Moim celem jest zbić wagę do 45 kg. Zdaję sobie sprawę z drobnej niedowagi, ale staram się mieć wszystko pod kontrolą i co jakiś czas robię badania krwi. Od zawsze moim marzeniem było mieć taki brzuszek. Mam nadzieję że kiedyś mi się to uda. No więc przechodzę do rzeczy.


Dieta

Owoce
- arbuz 
- mandarynki
- winogron
- kiwi
- grejpfrut

warzywa
- pomidory 
- brokuły
- sałata
- ogórek

mięso, produkty mleczne 
- ryby
-niskotłuszczowy twaróg 
-jogurt 0% 

przekąski 
-rodzynki
-popcorn bez oleju 

napoje 
-woda (piję czasem nawet kilka litrów dziennie) 
-zielona herbata bez cukru 

inne
-musli
-makaron pełnoziarnisty
-pełnoziarnisty chleb 

Pewnie zauważyliście że są to same produkty niskokaloryczne. Moja dieta ma się daleko od zdrowej ponieważ czasem jadam tylko jeden posiłek dziennie... Ale staram się nad wszystkim panować. 

Ćwiczenia 
Moja kondycja niestety jest chyba na wakacjach gdzieś na Malediwach -,- Ale robię co mogę. Codziennie biegam. Nie mam żadnej ustalonej trasy czy czasu biegu. Biegam tyle ile jestem w stanie. W przerwach w biegu robię 100 brzuszków, a następnie biegnę dalej i tak puki mam siłę. Przed snem robię kolejne serie brzuszków tym razem tyle ile jestem w stanie. Zależy to od dnia... raz 100 a raz 200 czy więcej. 

Mam nadzieję że mój wysiłek nie idzie na marne. O swoich dokonaniach czasem wspomnę na blogu. 
Wszystkim odchudzającym się i ćwiczącym dziewczyną dedykuję tego demota. 




2 komentarze: